Αποθηκεύστε στη λίστα αγορών
Δημιουργήστε μια νέα λίστα αγορών

Regulamin sklepu

§ 1. Ορισμοί

  1. Κανονισμοί- τους παρόντες Κανόνες και Κανονισμούς, οι οποίοι καθορίζουν τις αρχές για τη σύναψη συμφωνιών πωλήσεων εξ αποστάσεως μέσω του Διαδικτυακού Καταστήματος, τις αρχές για την εκτέλεση αυτών των συμφωνιών, τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις των μερών της συμφωνίας πωλήσεων εξ αποστάσεως και τις αρχές για τη διαδικασία υποβολής καταγγελιών. Όσον αφορά τις υπηρεσίες που παρέχονται ηλεκτρονικά, οι κανόνες και οι κανονισμοί είναι αντίστοιχα οι κανόνες και οι κανονισμοί που αναφέρονται στο άρθρο 8 του νόμου περί ηλεκτρονικών υπηρεσιών.
  2. Πελάτης - φυσικό πρόσωπο με πλήρη δικαιοπρακτική ικανότητα, νομικό πρόσωπο ή οργανωτική μονάδα χωρίς νομική προσωπικότητα, στο οποίο ο νόμος παρέχει δικαιοπρακτική ικανότητα, το οποίο συνάπτει σύμβαση πωλήσεων εξ αποστάσεως με τον Πωλητή.
  3. Καταναλωτής - φυσικό πρόσωπο που πραγματοποιεί νόμιμη συναλλαγή με τον έμπορο, η οποία δεν σχετίζεται άμεσα με την οικονομική ή επαγγελματική του δραστηριότητα.
  4. Ατομικός επιχειρηματίας - φυσικό πρόσωπο που συνάπτει συμφωνία πωλήσεων εξ αποστάσεως που συνδέεται άμεσα με την επιχειρηματική του δραστηριότητα, όταν το περιεχόμενο της εν λόγω συμφωνίας δείχνει ότι δεν έχει επαγγελματικό χαρακτήρα για το εν λόγω πρόσωπο, ιδίως λόγω του αντικειμένου της επιχειρηματικής του δραστηριότητας, η οποία διατίθεται βάσει των διατάξεων του Κεντρικού Μητρώου Επιχειρηματικών Δραστηριοτήτων και Πληροφοριών.
  5. Επιχειρηματίας - φυσικό πρόσωπο, νομικό πρόσωπο ή οργανωτική μονάδα που δεν είναι νομικό πρόσωπο και στην οποία ο νόμος προσδίδει δικαιοπρακτική ικανότητα και ασκεί στο όνομά της οικονομική ή επαγγελματική δραστηριότητα.
  6. Προμηθευτής:.
    KRG Group Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością,
    tel. 533558475,
    info@anipet.pl,
    NIP 6793232687,
    REGON 521209136.
  7. Διεύθυνση της καταστατικής έδρας του πωλητή:.
    Mariana Domagały 31D/3,
    30-741 Kraków.
  8. Κατάστημα Internet - τον ιστότοπο που διαχειρίζεται ο Πωλητής, ο οποίος είναι διαθέσιμος στις ηλεκτρονικές διευθύνσεις: https://anipet.gr μέσω του οποίου ο Πελάτης μπορεί να λάβει πληροφορίες σχετικά με τα Αγαθά και τη διαθεσιμότητά τους και να αγοράσει τα Αγαθά ή να παραγγείλει μια υπηρεσία.
  9. Συμφωνία πωλήσεων εξ αποστάσεως - συμφωνία πώλησης αγαθών/συμφωνία παροχής ψηφιακής υπηρεσίας ή ψηφιακού περιεχομένου (κατά περίπτωση), η οποία συνάπτεται μέσω του Ηλεκτρονικού Καταστήματος.
  10. Αγαθά - ένα κινητό αντικείμενο που ο Πελάτης μπορεί να αγοράσει από το Ηλεκτρονικό Κατάστημα.
  11. Ψηφιακή υπηρεσία - μια υπηρεσία που επιτρέπει στον Καταναλωτή να:
    1. παραγωγή, επεξεργασία, αποθήκευση ή πρόσβαση σε δεδομένα σε ψηφιακή μορφή;
    2. την κοινή χρήση δεδομένων σε ψηφιακή μορφή που έχουν μεταφορτωθεί ή δημιουργηθεί από τον Καταναλωτή ή άλλους χρήστες αυτής της υπηρεσίας;
    3. oάλλες μορφές αλληλεπίδρασης μέσω δεδομένων.
  12. Ψηφιακό περιεχόμενο - δεδομένα που παράγονται και παρέχονται σε ψηφιακή μορφή.
  13. Πολιτική Απορρήτου και Cookies του Ηλεκτρονικού Καταστήματος - ένα έγγραφο με λεπτομερείς κανόνες για την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων και τη χρήση των cookies. Η πολιτική απορρήτου και cookies επισυνάπτεται ως προσάρτημα 3 στους Όρους και Προϋποθέσεις και είναι διαθέσιμη στη διεύθυνση https://anipet.gr/el/privacy-and-cookie-notice.
  14. Μόνιμο μέσο - σημαίνει υλικό ή εργαλείο που επιτρέπει στον Πελάτη ή τον Προμηθευτή να αποθηκεύει πληροφορίες που απευθύνονται προσωπικά στον Πελάτη ή τον Προμηθευτή κατά τρόπο ώστε οι πληροφορίες να είναι προσβάσιμες στο μέλλον για χρονικό διάστημα κατάλληλο για τους σκοπούς για τους οποίους χρησιμοποιούνται οι πληροφορίες και που επιτρέπει την αναπαραγωγή των αποθηκευμένων πληροφοριών αμετάβλητων, ιδίως του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
  15. Ηλεκτρονική φόρμα παραγγελίας - ηλεκτρονική διαδικασία παραγγελίας που διατίθεται από τον Πωλητή στον Αγοραστή.
  16. Ηλεκτρονική φόρμα επιστροφής - την ηλεκτρονική διαδικασία επιστροφών που διαθέτει ο Πωλητής στον Αγοραστή, διαθέσιμη στη διεύθυνση https://anipet.gr/el/returns-open.html.
  17. Ηλεκτρονικό έντυπο απαίτησης - την ηλεκτρονική διαδικασία απαίτησης που παρέχεται από τον Πωλητή για τον Αγοραστή- διαθέσιμη στη διεύθυνση https://anipet.gr/el/rma-open.html.
  18. Αποστολή παραγγελίας - επικύρωση μιας παραγγελίας με το πάτημα του κουμπιού "" από τον Πελάτη, που αντιμετωπίζεται ως υποβολή από τον Πελάτη δεσμευτικής δήλωσης πρόθεσης σύναψης σύμβασης πωλήσεων εξ αποστάσεως με τον Πωλητή.
  19. Λογαριασμός - ένα σύνολο δεδομένων που είναι αποθηκευμένα στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα και στο σύστημα ΤΠΕ του Πωλητή και αφορούν έναν συγκεκριμένο Πελάτη και τις παραγγελίες που έχει υποβάλει ο Πελάτης και τις Συμφωνίες Πωλήσεων εξ αποστάσεως που έχει συνάψει ο Πελάτης, με τη χρήση των οποίων ο Πελάτης μπορεί να υποβάλει παραγγελίες και - σε εύθετο χρόνο - να τις ακυρώσει ή να τις επεξεργαστεί και να συνάψει Συμφωνίες Πωλήσεων εξ αποστάσεως.
  20. Γνώμη χειρισμού παραγγελιών ή γνώμη μεμονωμένων εμπορευμάτων - υποκειμενικές δηλώσεις και βαθμολογίες που απονέμονται με τη μορφή αστεριών από το 1 έως το 5.
  21. Παραγγελία συνδρομής - μια παραγγελία που δημιουργείται αυτόματα στο πλαίσιο μιας Συνδρομής.
  22. Συνδρομή - μια ηλεκτρονική υπηρεσία που επιτρέπει την αυτόματη δημιουργία Συνδρομητικών Παραγγελιών για συγκεκριμένα Αγαθά, σύμφωνα με την επανάληψη που έχει επιλέξει ο Πελάτης, χωρίς την ανάγκη υποβολής ξεχωριστών παραγγελιών έως ότου ολοκληρωθεί η Συνδρομή.
  23. Κυκλικές πληρωμές - είναι πληρωμές που διεκπεραιώνονται από την υπηρεσία πληρωμών IdoPay που παρέχει ο Διαχειριστής και εκτελούνται αυτόματα, σε συγκεκριμένους κύκλους, και χρησιμοποιούνται για την πληρωμή των Παραγγελιών Συνδρομής βάσει της συγκατάθεσης που έχει δώσει ο Αγοραστής κατά την έναρξη της Συνδρομής (πάγια εντολή του κατόχου της κάρτας).
  24. Χειριστής - Η εταιρεία IdoPayments sp. z o.o. με έδρα στη Λεωφόρο Piastów 30, 71-064 Szczecin, εγγεγραμμένη στο Μητρώο Επιχειρηματιών που τηρείται από το Περιφερειακό Δικαστήριο του Szczecin-Centrum στο Szczecin, 13ο Εμπορικό Τμήμα του Εθνικού Δικαστικού Μητρώου με αριθμό 0000859711, NIP: 8522666251, REGON: 387039893, με μετοχικό κεφάλαιο: 800.000,00. Διεύθυνση παράδοσης: al. Piastów 30, 71-064 Szczecin, που αναφέρεται επίσης ως: "IdoPayments" η οποία είναι εθνικό ίδρυμα πληρωμών κατά την έννοια του άρθρου 2 παράγραφος 16 του νόμου περί υπηρεσιών πληρωμών της 19ης Αυγούστου 2011 (Εφημερίδα της Κυβερνήσεως του 2020, σημείο 794, όπως τροποποιήθηκε).[hereinafter: "PSA"].
  25. Κάρτα - κάρτα πληρωμών που έχει εκδοθεί στο πλαίσιο των συστημάτων Visa ή International ή Mastercard International, η οποία έχει εγκριθεί από τους κανονισμούς των εν λόγω συστημάτων για τη διενέργεια συναλλαγών χωρίς φυσική παρουσία.

§ 2. Γενικές διατάξεις

  1. είδη και πεδίο εφαρμογής των υπηρεσιών που παρέχονται με ηλεκτρονικά μέσα:
    1. σύναψη συμφωνιών πώλησης στο διαδίκτυο - όσον αφορά τα αγαθά που πωλούνται στο διαδικτυακό κατάστημα,
    2. αρχές εγγραφής και χρήσης ενός Λογαριασμού στο πλαίσιο του Διαδικτυακού Καταστήματος,
    3. προσθήκη απόψεων, σχολίων και αξιολογήσεων - ο Πελάτης μπορεί να προσθέσει μια γνώμη ή ένα σχόλιο στην παραγγελία του,
    4. αποστολή ηλεκτρονικών μηνυμάτων με τα οποία ο Πωλητής επιβεβαιώνει την παραλαβή μιας παραγγελίας, την πιθανή παραλαβή της πληρωμής, την αποδοχή μιας παραγγελίας για επεξεργασία.
  2. Η χρήση του Ηλεκτρονικού Καταστήματος είναι δυνατή υπό την προϋπόθεση ότι το υπολογιστικό σύστημα που χρησιμοποιεί ο Πελάτης πληροί τις ακόλουθες ελάχιστες τεχνικές απαιτήσεις:
    1. web browsers στην τρέχουσα έκδοση π.χ.:
      • Firefox
      • Chrome
      • Microsoft Edge
    2. οποιοδήποτε πρόγραμμα για την προβολή αρχείων σε μορφή PDF.
  3. Το περιεχόμενο που βρίσκεται στις σελίδες του Διαδικτυακού Καταστήματος, συμπεριλαμβανομένων των περιγραφών των Αγαθών και των τιμών, αποτελεί πρόσκληση για τη σύναψη σύμβασης κατά την έννοια του άρθρου 71 του Αστικού Κώδικα.
  4. Ο Πωλητής καθιστά τους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις μαζί με τα Παραρτήματα διαθέσιμους μέσω συνδέσμου στην αρχική σελίδα πριν, κατά τη διάρκεια και μετά τη σύναψη της σύμβασης τηλεπώλησης. Ο αγοραστής μπορεί να τους κατεβάσει και να τους εκτυπώσει.
  5. Προκειμένου να διασφαλιστεί η ασφάλεια της διαβίβασης μηνυμάτων και δεδομένων σε σχέση με τις παρεχόμενες υπηρεσίες, το Ηλεκτρονικό Κατάστημα λαμβάνει τεχνικά και οργανωτικά μέτρα ανάλογα με τον βαθμό ασφάλειας των παρεχόμενων υπηρεσιών, ιδίως μέτρα που αποτρέπουν την απόκτηση και την τροποποίηση προσωπικών δεδομένων που διαβιβάζονται μέσω του Διαδικτύου από μη εξουσιοδοτημένα πρόσωπα.

§ 3. Παραγγελίες

  1. η τοποθέτηση μιας παραγγελίας στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα μπορεί να γίνει μέσω ενός Λογαριασμού ή να επιλέξετε την επιλογή αγοράς χωρίς εγγραφή, οπότε δημιουργείται ένας εσωτερικός λογαριασμός, βάσει του οποίου ο Πελάτης μπορεί να δημιουργήσει έναν Λογαριασμό. Ο εσωτερικός λογαριασμός διατηρείται μέχρι τη διαγραφή των δεδομένων από το σύστημα ή τη δέσμευση του Λογαριασμού.
  2. Η αγορά πραγματοποιείται με τη συμπλήρωση μιας ηλεκτρονικής φόρμας παραγγελίας που διατίθεται στις σελίδες του Ηλεκτρονικού Καταστήματος. Η επιλογή των παραγγελθέντων αγαθών γίνεται με την προσθήκη τους στο καλάθι. Το ηλεκτρονικό έντυπο παραγγελίας καθορίζει, μεταξύ άλλων, ποια Αγαθά, σε ποια τιμή και σε ποιες ποσότητες επιθυμεί να παραγγείλει ο Πελάτης στην τοποθεσία που έχει υποδείξει. Ο Πελάτης προβαίνει στις κατάλληλες τεχνικές ενέργειες βάσει των μηνυμάτων που εμφανίζονται.
  3. Αφού ο Πελάτης εισάγει όλα τα απαραίτητα στοιχεία, θα εμφανιστεί μια σύνοψη της παραγγελίας που έκανε. Η περίληψη της παραγγελίας θα περιέχει πληροφορίες σχετικά με: Τα στοιχεία αναγνώρισης του πωλητή, το αντικείμενο της παραγγελίας, τη μοναδιαία και συνολική τιμή των παραγγελθέντων αγαθών, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων παράδοσης και άλλων εξόδων, εάν υπάρχουν, τον επιλεγμένο τρόπο πληρωμής, τον επιλεγμένο τρόπο παράδοσης, τον χρόνο και το κόστος παράδοσης.
  4. Εάν το αντικείμενο της σύμβασης είναι η παροχή Ψηφιακού Περιεχομένου ή Ψηφιακών Υπηρεσιών που δεν είναι αποθηκευμένες σε υλικό μέσο ή υπηρεσιών που παρέχονται ηλεκτρονικά ή εξ αποστάσεως - ο Καταναλωτής στο πρόσθετο πλαίσιο ελέγχου που απαιτείται για την πραγματοποίηση της παραγγελίας και βρίσκεται στο Έντυπο Ηλεκτρονικής Παραγγελίας δίνει την ακόλουθη συγκατάθεση: "Συναινώ στην παράδοση ψηφιακού περιεχομένου που δεν είναι καταγεγραμμένο σε υλικό μέσο ή στην έναρξη της υπηρεσίας πριν από την παρέλευση 14 ημερών από την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης και αναγνωρίζω την απώλεια του δικαιώματος υπαναχώρησης". Ο Πωλητής θα επιβεβαιώσει την παραλαβή της προαναφερθείσας συγκατάθεσης μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
  5. Για να κάνετε μια παραγγελία, είναι απαραίτητο να παρέχετε στο Ηλεκτρονικό Έντυπο Παραγγελίας τα προσωπικά δεδομένα που επισημαίνονται ως υποχρεωτικά, να αποδεχτείτε το περιεχόμενο των Όρων και Προϋποθέσεων, να στείλετε την παραγγελία πατώντας το κουμπί "".
    1. Η αποστολή μιας ηλεκτρονικής φόρμας παραγγελίας από τον Πελάτη αποτελεί δεσμευτική δήλωση πρόθεσης σύναψης σύμβασης πώλησης εξ αποστάσεως, σύμφωνα με το περιεχόμενο των παρόντων Όρων και Προϋποθέσεων.
    2. Η σύμβαση πώλησης εξ αποστάσεως θεωρείται ότι έχει συναφθεί τη στιγμή που ο πωλητής αποδέχεται το ηλεκτρονικό έντυπο παραγγελίας, το οποίο επιβεβαιώνεται με την εμφάνιση μηνύματος στον αγοραστή που επιβεβαιώνει την αποδοχή της παραγγελίας και παρέχει τον αριθμό της.
    3. Μετά τη σύναψη μιας Συμφωνίας Πωλήσεων εξ Αποστάσεως, ο Πελάτης λαμβάνει επιβεβαίωση της παραγγελίας με τη μορφή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, η οποία περιλαμβάνει: επιβεβαίωση της αποδοχής της παραγγελίας και την τελική επιβεβαίωση όλων των σημαντικών στοιχείων της παραγγελίας και των γενικών όρων της συναφθείσας Συμφωνίας Πωλήσεων εξ Αποστάσεως (Όροι και Προϋποθέσεις του Ηλεκτρονικού Καταστήματος, συμπεριλαμβανομένων των συνημμένων Νο 1 και 2), τα στοιχεία του Πωλητή, την ευθύνη του Πωλητή για την ποιότητα της απόδοσης, σχετικά με τις υπηρεσίες που παρέχει ο Πωλητής μετά την πώληση και σχετικά με τον τρόπο και τα αποτελέσματα της υπαναχώρησης από τη συμφωνία. Οδηγίες σχετικά με τον τρόπο και τα αποτελέσματα της υπαναχώρησης από τη σύμβαση περιέχονται στο Παράρτημα 1.
    4. Μέχρι ο Πωλητής να ξεκινήσει την επεξεργασία της παραγγελίας:
      1. ο Πελάτης μπορεί να αλλάξει την παραγγελία του χρησιμοποιώντας την τεχνική λύση που είναι διαθέσιμη στη σελίδα Ηλεκτρονικό Έντυπο Παραγγελίας και περνώντας ξανά από ολόκληρη τη διαδρομή της παραγγελίας. Η αλλαγή της παραγγελίας γίνεται με την τοποθέτηση νέας παραγγελίας που αντικαθιστά την προηγούμενη. Εναλλακτικά, η πληρωμή που πραγματοποίησε ο Πελάτης πιστώνεται στη νέα παραγγελία και, σε περίπτωση υπερπληρωμής, επιστρέφεται στον τραπεζικό λογαριασμό από τον οποίο έγινε η πληρωμή.
      2. Ο Πελάτης μπορεί να ακυρώσει την παραγγελία του επιλέγοντας την επιλογή "ακύρωση παραγγελίας" που είναι διαθέσιμη στη σελίδα της Ηλεκτρονικής Φόρμας Παραγγελίας.
    5. Εάν ο Πελάτης ακυρώσει την παραγγελία, ο Πωλητής επιστρέφει την πληρωμή που έλαβε εντός 3 εργάσιμων ημερών. Η πληρωμή θα επιστραφεί με την ίδια μέθοδο πληρωμής που χρησιμοποίησε ο Πελάτης.
    6. Ο χρόνος διεκπεραίωσης της παραγγελίας είναι μεταξύ 1 και 10 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης.

§ 4. Πληρωμή

  1. Το Ηλεκτρονικό Κατάστημα προσφέρει τη δυνατότητα πληρωμής με τη μορφή προπληρωμής, αντικαταβολής (με πληρωμή σε λογαριασμό μετά την παράδοση). Η επιλογή αναβολής πληρωμής είναι δυνατή σε περιπτώσεις που συμφωνούνται ξεχωριστά με τον πωλητή.
  2. Η πληρωμή των αγαθών μπορεί να γίνει με τη μέθοδο που έχει επιλεγεί κατά τη στιγμή της παραγγελίας στο Έντυπο Ηλεκτρονικής Παραγγελίας.
  3. οι τρέχουσες διαθέσιμες προπληρωμένες μέθοδοι πληρωμής στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα είναι διαθέσιμες στη διεύθυνση https://anipet.gr/el/payments.

§ 5. Παράδοση

  1. Στο Ηλεκτρονικό Έντυπο Παραγγελίας, ο Πελάτης επιλέγει τη μέθοδο παράδοσης τσεκάροντας την αντίστοιχη επιλογή.
  2. Σε περίπτωση που τα αγαθά δεν παραληφθούν από τον Πελάτη, με αποτέλεσμα την επιστροφή των αγαθών στον Πωλητή - ο Πωλητής μπορεί να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση πώλησης, αφού καλέσει τον Πελάτη σε ένα ηλεκτρονικό ταχυδρομείο που δόθηκε κατά τη διαδικασία αγοράς για την εκτέλεση της σύμβασης. Η υπαναχώρηση από τη σύμβαση γίνεται με δήλωση προς τον Πελάτη με τη μορφή μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
  3. Στην περίπτωση που αναφέρεται στο σημείο 2, ο Πωλητής υποχρεούται να επιστρέψει αμέσως στον Πελάτη την πληρωμή που έλαβε για τα αγαθά που αγόρασε ο Πελάτης.
  4. Οι τρέχουσες διαθέσιμες μέθοδοι παράδοσης στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα είναι διαθέσιμες στη διεύθυνση https://anipet.gr/el/delivery.

§ 6. Υπαναχώρηση από τη σύμβαση - ηλεκτρονικό έντυπο επιστροφής

  1. Ο καταναλωτής που έχει συνάψει σύμβαση πώλησης εξ αποστάσεως μπορεί, εντός 14 ημερών, να υπαναχωρήσει από αυτήν χωρίς να αιτιολογήσει την υπαναχώρησή του. Σε περίπτωση υπαναχώρησης από σύμβαση πώλησης εξ αποστάσεως - η σύμβαση θεωρείται ότι δεν έχει συναφθεί.
  2. Ο μεμονωμένος επιχειρηματίας έχει επίσης το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση σύμφωνα με τους όρους των παραγράφων 6 και 7 του παρόντος. Εφόσον στις παραγράφους 6 και 7 των παρόντων Όρων αναφέρεται ο Καταναλωτής, νοείται και ο Ατομικός Επιχειρηματίας.
  3. Σε περίπτωση υπαναχώρησης από τη σύμβαση - ο Καταναλωτής επιβαρύνεται μόνο με τα άμεσα έξοδα επιστροφής των αγαθών.
  4. Η δήλωση του Καταναλωτή πρέπει να εκφράζει σαφώς τη βούλησή του να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, ιδίως ο Καταναλωτής μπορεί:
    1. χρησιμοποιήστε το ηλεκτρονικό έντυπο επιστροφής που είναι διαθέσιμο στον ιστότοπο του Ηλεκτρονικού Καταστήματος: https://anipet.gr/el/returns-open.html.
    2. να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση χρησιμοποιώντας το έντυπο υπαναχώρησης που επισυνάπτεται στο Παράρτημα 2 - αποστέλλοντάς το στην καταχωρισμένη διεύθυνση του Πωλητή.
    3. Ο πωλητής επιβεβαιώνει αμέσως σε σταθερό μέσο το γεγονός της παραλαβής της δήλωσης υπαναχώρησης από τη σύμβαση που υποβάλλεται με τον τρόπο που αναφέρεται στα εδάφια 1 και 2.
  5. Η αποστολή της δήλωσης πριν από τη λήξη της αρκεί για την τήρηση της προθεσμίας.
  6. Αρχίζει η περίοδος υπαναχώρησης από τη σύμβαση:
    1. για μια σύμβαση κατά την εκτέλεση της οποίας ο Πωλητής παραδίδει τα αγαθά, υποχρεούμενος να μεταβιβάσει την κυριότητά τους - από την παραλαβή των αγαθών από τον Καταναλωτή ή από τρίτο μέρος διαφορετικό από τον μεταφορέα που υπέδειξε ο Καταναλωτής, και στην περίπτωση μιας σύμβασης η οποία:
      1. αφορά πολλαπλά αντικείμενα που παραδίδονται χωριστά, σε παρτίδες ή σε μέρη - από την παραλαβή του τελευταίου αντικειμένου, παρτίδας ή μέρους;
      2. συνίσταται στην τακτική παράδοση αγαθών κατά τη διάρκεια μιας καθορισμένης χρονικής περιόδου - από την παραλαβή του πρώτου αντικειμένου;
    2. για άλλες συμβάσεις - από την ημέρα σύναψης της σύμβασης.
  7. Το έντυπο της δήλωσης υπαναχώρησης από τη σύμβαση (προσάρτημα αριθ. 2 του παρόντος κανονισμού) και οι πληροφορίες σχετικά με την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης (προσάρτημα αριθ. 1 του παρόντος κανονισμού) παρέχονται σε ηλεκτρονική μορφή.
  8. Σε περίπτωση υπαναχώρησης από τη Σύμβαση για την παροχή Ψηφιακού Περιεχομένου ή Ψηφιακής Υπηρεσίας, ο Πωλητής μπορεί να αποτρέψει τον Καταναλωτή από την περαιτέρω χρήση του Ψηφιακού Περιεχομένου ή της Ψηφιακής Υπηρεσίας, ιδίως εμποδίζοντας τον Καταναλωτή να έχει πρόσβαση στο Ψηφιακό Περιεχόμενο ή την Ψηφιακή Υπηρεσία.
  9. Σε περίπτωση υπαναχώρησης από τη Συμφωνία για την παροχή Ψηφιακού Περιεχομένου ή Ψηφιακής Υπηρεσίας, ο Καταναλωτής πρέπει να σταματήσει να χρησιμοποιεί το εν λόγω Ψηφιακό Περιεχόμενο ή την εν λόγω Ψηφιακή Υπηρεσία και να το διαθέτει σε τρίτους.
  10. Το δικαίωμα υπαναχώρησης από σύμβαση πώλησης εξ αποστάσεως δεν ισχύει για τις συμβάσεις που αναφέρονται στο άρθρο 38 του νόμου της 30.05.2014. (Επίσημη Εφημερίδα του 2019, σημείο 134) σχετικά με τα δικαιώματα των καταναλωτών, μεταξύ άλλων Συμβάσεις:
    1. για την παροχή υπηρεσιών για τις οποίες ο Καταναλωτής υποχρεούται να καταβάλει το τίμημα, εάν ο Πωλητής έχει εκτελέσει πλήρως την υπηρεσία με τη ρητή και προηγούμενη συγκατάθεση του Καταναλωτή, ο οποίος έχει ενημερωθεί πριν από την έναρξη της εκτέλεσης ότι μετά την εκτέλεση του Πωλητή θα χάσει το δικαίωμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση και το έχει αναγνωρίσει.
    2. στις οποίες η τιμή ή η αμοιβή εξαρτάται από διακυμάνσεις της χρηματοπιστωτικής αγοράς οι οποίες δεν τελούν υπό τον έλεγχο του συναλλασσόμενου και οι οποίες ενδέχεται να συμβούν πριν από τη λήξη της περιόδου υπαναχώρησης;
    3. των οποίων αντικείμενο εκτέλεσης είναι ένα αντικείμενο το οποίο δεν είναι προκατασκευασμένο, δεν παράγεται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή δεν προορίζεται να καλύψει τις ατομικές ανάγκες του καταναλωτή;
    4. των οποίων αντικείμενο εκτέλεσης είναι ένα αντικείμενο που παραδίδεται σε σφραγισμένη συσκευασία η οποία, αφού ανοιχθεί, δεν μπορεί να επιστραφεί για λόγους υγείας ή υγιεινής, εάν η συσκευασία έχει ανοιχθεί μετά την παράδοση;
    5. για την προμήθεια ηχητικών ή οπτικών εγγραφών ή προγραμμάτων ηλεκτρονικών υπολογιστών που παραδίδονται σε σφραγισμένη συσκευασία, εάν η συσκευασία ανοιχθεί μετά την παράδοση;
    6. την παροχή ψηφιακού περιεχομένου που δεν παρέχεται σε υλικό μέσο για το οποίο ο Καταναλωτής υποχρεούται να καταβάλει το τίμημα, εάν ο Πωλητής έχει αρχίσει την εκτέλεση με τη ρητή και προηγούμενη συγκατάθεση του Καταναλωτή, ο οποίος έχει ενημερωθεί πριν από την έναρξη της εκτέλεσης ότι μετά την εκτέλεση από τον Πωλητή ο Καταναλωτής θα χάσει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση και το έχει αναγνωρίσει;
    7. το αντικείμενο της οποίας είναι ένα ευπαθές είδος ή ένα είδος που έχει μικρή διάρκεια ζωής και στο οποίο το αντικείμενο της εκτέλεσης είναι είδη που είναι, λόγω της φύσης τους, αδιαχώριστα από άλλα είδη μετά την παράδοση;
    8. για την προμήθεια εφημερίδων, περιοδικών ή περιοδικών, με εξαίρεση τη σύμβαση συνδρομής;
    9. με δημόσιο πλειστηριασμό;
    10. για την παροχή καταλύματος εκτός της κατοικίας, τη μεταφορά εμπορευμάτων, την ενοικίαση αυτοκινήτων, την τροφοδοσία, τις υπηρεσίες που σχετίζονται με αναψυχή, ψυχαγωγία, αθλητικές ή πολιτιστικές εκδηλώσεις, εάν η σύμβαση καθορίζει την ημέρα ή την περίοδο εκτέλεσης της υπηρεσίας;
    11. όταν το αντικείμενο της εκτέλεσης είναι αλκοολούχα ποτά, η τιμή των οποίων έχει συμφωνηθεί κατά τη σύναψη της σύμβασης πώλησης, η παράδοση των οποίων μπορεί να πραγματοποιηθεί μόνο μετά από 30 ημέρες και η αξία των οποίων εξαρτάται από τις διακυμάνσεις της αγοράς στις οποίες ο έμπορος δεν έχει κανέναν έλεγχο;

§ 7. Συνέπειες της υπαναχώρησης από τη σύμβαση

  1. Ο Πωλητής επιστρέφει στον Καταναλωτή, εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της ειδοποίησης υπαναχώρησης από τη σύμβαση πώλησης ενός προϊόντος, όλες τις πληρωμές που πραγματοποίησε ο Καταναλωτής, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων παράδοσης, που αντιστοιχούν στη φθηνότερη μέθοδο παράδοσης που προσφέρει ο Πωλητής.
    1. Η επιστροφή των πληρωμών γίνεται με την ίδια μέθοδο πληρωμής που χρησιμοποιεί ο Καταναλωτής.
    2. Εάν ο Καταναλωτής προκειμένου να ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης - χρησιμοποιήσει το Ηλεκτρονικό Έντυπο Επιστροφής - τα χρήματα θα επιστραφούν με την επιλεγμένη μέθοδο και στον τραπεζικό λογαριασμό που έχει δηλώσει ο Καταναλωτής.
    3. Εάν ο Πωλητής δεν έχει προσφερθεί να παραλάβει ο ίδιος τα αγαθά από τον Καταναλωτή, ο Πωλητής μπορεί να παρακρατήσει την επιστροφή της πληρωμής που έλαβε από τον Καταναλωτή έως ότου παραλάβει τα αγαθά πίσω ή έως ότου ο Καταναλωτής προσκομίσει απόδειξη της επιστροφής τους, όποιο από τα δύο συμβεί πρώτο.
  2. Ο Πωλητής μπορεί να προσφέρει στον Καταναλωτή να παραλάβει ο ίδιος τα αγαθά από τον Καταναλωτή. Ωστόσο, εάν ο Πωλητής δεν έχει κάνει τέτοια προσφορά - ο Καταναλωτής θα πρέπει να επιστρέψει το πράγμα στον Πωλητή (ή σε πρόσωπο εξουσιοδοτημένο από τον Πωλητή να το παραλάβει) αμέσως, αλλά το αργότερο εντός 14 ημερών από την ημέρα κατά την οποία υπαναχώρησε από τη σύμβαση. Για να τηρηθεί η προθεσμία αρκεί να επιστραφεί το πράγμα πριν από τη λήξη της. Τα αγαθά που επιστρέφει ο Καταναλωτής πρέπει να αποστέλλονται στη διεύθυνση της έδρας του Πωλητή.
  3. Ο καταναλωτής ευθύνεται για κάθε μείωση της αξίας των αγαθών που προκύπτει από τη χρήση τους πέραν της αναγκαίας για την εξακρίβωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών.
  4. Ο Καταναλωτής δεν μπορεί να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση εάν το Ψηφιακό Περιεχόμενο ή η Ψηφιακή Υπηρεσία παρέχεται με αντάλλαγμα την καταβολή τιμήματος και η μη συμμόρφωση του Ψηφιακού Περιεχομένου ή της Ψηφιακής Υπηρεσίας με τη σύμβαση είναι επουσιώδης.
  5. Ο Πωλητής μπορεί να ζητήσει την επιστροφή του υλικού μέσου στο οποίο έχει παραδώσει το ψηφιακό περιεχόμενο εντός 14 ημερών από την παραλαβή της δήλωσης υπαναχώρησης του Καταναλωτή. Ο Καταναλωτής υποχρεούται να επιστρέψει το μέσο αμέσως και με έξοδα του Πωλητή.
  6. Ο Πωλητής υποχρεούται να επιστρέψει το τίμημα μόνο για το μέρος που αντιστοιχεί στο Ψηφιακό Περιεχόμενο ή την Ψηφιακή Υπηρεσία που δεν είναι σύμφωνο με τη σύμβαση και στο Ψηφιακό Περιεχόμενο ή την Ψηφιακή Υπηρεσία, η υποχρέωση παροχής της οποίας έχει εκπέσει λόγω υπαναχώρησης από τη σύμβαση.

§ 8. Καταγγελία

  1. Μπορεί να υποβληθεί καταγγελία σχετικά με ελάττωμα των αγαθών ή μη συμμόρφωση των αγαθών με τη συναφθείσα Σύμβαση Απομακρυσμένης Πώλησης:
    1. μέσω του Ηλεκτρονικού Εντύπου Καταγγελίας;
    2. εγγράφως στη διεύθυνση της καταστατικής έδρας του Πωλητή ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση info@anipet.pl.
  2. Στην ειδοποίηση, είναι απαραίτητο να προσδιορίσετε ένα ελάττωμα το οποίο, κατά τη γνώμη του Αγοραστή, τα Αγαθά έχουν, αξιώσεις κατά του Πωλητή, και αν είναι δυνατόν - να τεκμηριώσετε το εν λόγω ελάττωμα και να παράσχετε απόδειξη αγοράς των Αγαθών στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα. Ο Πωλητής απαντά στην καταγγελία εντός 14 ημερών από την παραλαβή της. Εάν δεν απαντήσει εντός της προαναφερθείσας προθεσμίας, θεωρείται ότι έχει αναγνωρίσει την καταγγελία. Η απάντηση στην καταγγελία παρέχεται από τον Πωλητή στον Αγοραστή εγγράφως ή σε σταθερό μέσο.
  3. Τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσει ο Αγοραστής για την υποβολή καταγγελίας, συμπεριλαμβανομένου του τρόπου παράδοσης των υπό καταγγελία αγαθών στον Πωλητή, αναφέρονται σε διάφορα στάδια στο Ηλεκτρονικό Έντυπο Καταγγελίας.
  4. Σε περίπτωση που ο Πωλητής θεωρήσει την καταγγελία δικαιολογημένη: το κόστος αντικατάστασης, επισκευής, συμπεριλαμβανομένου του κόστους αποστολής που σχετίζεται με την καταγγελία των αγαθών, βαρύνει τον Πωλητή.
  5. Ο Πωλητής ευθύνεται έναντι του Καταναλωτή, καθώς και έναντι του Ατομικού Επιχειρηματία, για τη μη συμμόρφωση των αγαθών με τη Σύμβαση Πώλησης εξ Αποστάσεως σύμφωνα με τις αρχές που απορρέουν από τον νόμο της 30.05.2014 για τα δικαιώματα του Καταναλωτή.
    1. Ο Πωλητής ευθύνεται για τη μη συμμόρφωση των αγαθών με τη Σύμβαση Πώλησης που έχει συναφθεί εξ αποστάσεως, η οποία υφίσταται κατά τη στιγμή της παράδοσής τους και αποκαλύπτεται εντός δύο ετών από τη στιγμή αυτή, εκτός εάν η διάρκεια χρησιμότητας των αγαθών, η οποία καθορίζεται από τον Πωλητή, είναι μεγαλύτερη.
    2. Ο Πωλητής οφείλει να επισκευάσει ή να αντικαταστήσει τα αγαθά εντός 14 ημερών από την παραλαβή της καταγγελίας. Το κόστος επισκευής ή αντικατάστασης, συμπεριλαμβανομένων ιδίως των εξόδων αποστολής, μεταφοράς, εργασίας και υλικών, βαρύνει τον Πωλητή.
    3. Ο Καταναλωτής υποχρεούται να θέσει τα αγαθά που υπόκεινται σε επισκευή ή αντικατάσταση στη διάθεση του Πωλητή. Ο Πωλητής παραλαμβάνει τα αγαθά με δικά του έξοδα. 6.
  6. Ο Πωλητής παραδίδει τα αγαθά χωρίς ελαττώματα και ευθύνεται έναντι του Επιχειρηματία για ελαττώματα των αγοραζόμενων αγαθών σύμφωνα με τους όρους του Αστικού Κώδικα.
  7. Η παράδοση του Ψηφιακού Περιεχομένου ή της Ψηφιακής Υπηρεσίας στον Καταναλωτή ή στον Ατομικό Επιχειρηματία γίνεται σύμφωνα με τις αρχές που απορρέουν από τον νόμο της 30.05.2014 για τα δικαιώματα του Καταναλωτή.
    1. Το Ψηφιακό Περιεχόμενο θεωρείται ότι έχει παραδοθεί όταν το Ψηφιακό Περιεχόμενο ή τα μέσα που επιτρέπουν την πρόσβαση στο Ψηφιακό Περιεχόμενο ή τη λήψη του Ψηφιακού Περιεχομένου έχουν διατεθεί στον Καταναλωτή ή σε μια φυσική ή εικονική συσκευή που ο Καταναλωτής έχει επιλέξει ανεξάρτητα για το σκοπό αυτό, ή όταν ο Καταναλωτής ή η εν λόγω συσκευή έχει αποκτήσει πρόσβαση σε αυτό.
    2. Το Ψηφιακό Περιεχόμενο θεωρείται ότι έχει παραδοθεί όταν ο Καταναλωτής ή η φυσική ή εικονική συσκευή που ο Καταναλωτής έχει επιλέξει ανεξάρτητα για το σκοπό αυτό έχει αποκτήσει πρόσβαση σε αυτό.
    3. Ο Πωλητής οφείλει να φέρει το ψηφιακό περιεχόμενο ή την ψηφιακή υπηρεσία σε συμμόρφωση με τη σύμβαση εντός 21 ημερών από τη στιγμή που ο Πωλητής θα ενημερωθεί από τον Καταναλωτή για την έλλειψη συμμόρφωσης με τη σύμβαση και χωρίς αδικαιολόγητη ταλαιπωρία για τον Καταναλωτή, λαμβάνοντας υπόψη τη φύση τους και τον σκοπό για τον οποίο χρησιμοποιούνται. Το κόστος της συμμόρφωσης του Ψηφιακού Περιεχομένου ή της Ψηφιακής Υπηρεσίας με τη σύμβαση βαρύνει τον Πωλητή.

§ 9. Γνώμες

  1. Γνώμη σχετικά με τη διεκπεραίωση μιας παραγγελίας ή γνώμη για ένα Προϊόν μπορεί να υποβληθεί κατά τη διάρκεια μιας επίσκεψης στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα κάνοντας κλικ στη διεπαφή δίπλα στο Προϊόν ή κάνοντας κλικ στον σύνδεσμο που παρέχεται στο ηλεκτρονικό μήνυμα. Η προσθήκη γνώμης είναι προαιρετική και δωρεάν. Ο πελάτης μπορεί να υποβάλει μόνο μία αξιολόγηση στο πλαίσιο μιας παραγγελίας. 2.
  2. Στις αξιολογήσεις, ο πελάτης μπορεί να δώσει μια βαθμολογία αστεριών από το 1 έως το 5 και να προσθέσει ένα προφορικό σχόλιο που περιορίζεται σε 65535 χαρακτήρες.
  3. Οι αξιολογήσεις αποθηκεύονται και προβάλλονται δημόσια στον ιστότοπο του Ηλεκτρονικού Καταστήματος, καθώς και στους ιστότοπους https://zaufaneopinie.idosell.com και https://trustedreviews.idosell.com.
  4. Ο Πωλητής επαληθεύει τις γνώμες χρησιμοποιώντας τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που χρησιμοποιήθηκε κατά τη διαδικασία αγοράς των εν λόγω αγαθών. Μια Γνώμη που έχει διατυπωθεί από ένα πρόσωπο που χρησιμοποιεί τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που χρησιμοποιήθηκε κατά τη διαδικασία αγοράς - επισημαίνεται στον ιστότοπο του Καταστήματος με το σχόλιο "Γνώμη που επιβεβαιώθηκε με την αγορά". Οποιαδήποτε άλλη Γνώμη επισημαίνεται ως "Γνώμη που δεν επιβεβαιώνεται με αγορά".
  5. Ο Πωλητής μπορεί να δημοσιεύει Γνώμες για ένα συγκεκριμένο Εμπόρευμα από άλλα ηλεκτρονικά Καταστήματα του.
  6. Ο Πωλητής δεν θα αλλάξει τις Γνώμες όσον αφορά το περιεχόμενό τους ή τα αστέρια που απονέμονται.
  7. Ο αγοραστής είναι αποκλειστικά και μόνος υπεύθυνος για το περιεχόμενο της γνώμης. Ο πωλητής διατηρεί το δικαίωμα να διαγράψει μια γνώμη υπό τους όρους του νόμου και των παρόντων όρων και προϋποθέσεων.
  8. Απαγορεύεται η υποβολή πληροφοριών που είναι αναληθείς, παραπλανητικές, χυδαίες, επιθετικές, προσβλητικές ή προδήλως ανήθικες. Είναι επίσης απαράδεκτο να ανεβάζετε περιεχόμενο που είναι παράνομο, παραβιάζει τα δικαιώματα τρίτων ή αποτελεί πράξη αθέμιτου ανταγωνισμού. 9.
  9. Ο Πελάτης αναλαμβάνει την υποχρέωση να μην τοποθετεί περιεχόμενο που περιέχει συνδέσμους προς εξωτερικούς δικτυακούς τόπους, έχει προωθητικό ή διαφημιστικό χαρακτήρα ή περιέχει προσωπικά δεδομένα τρίτων.
  10. Το περιεχόμενο της βαθμολογίας μπορεί να αποκρύπτεται από άλλους χρήστες του Καταστήματος κατόπιν ρητού αιτήματος του Πελάτη, αλλά η βαθμολογία αστέρων που απονέμεται θα περιλαμβάνεται στη συνολική βαθμολογία του Καταστήματος και των Εμπορευμάτων.

§ 10. Πνευματική ιδιοκτησία

  1. Ο Πελάτης δηλώνει ότι δεν δικαιούται κανένα δικαίωμα, συμπεριλαμβανομένων των πνευματικών ή συγγενικών δικαιωμάτων επί των αξιολογήσεων και των δηλώσεων που αναρτά, εκτός από το δικαίωμα χρήσης του Ηλεκτρονικού Καταστήματος με τον τρόπο που ορίζεται στους Όρους και Προϋποθέσεις. Ο Πελάτης δεν δικαιούται κανένα δικαίωμα καταγραφής, αναπαραγωγής, διάθεσης, δημοσιοποίησης ή διάδοσης του περιεχομένου, εκτός εάν ένα τέτοιο δικαίωμα απορρέει από τις διατάξεις του νόμου ή τους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις.
  2. Ο Πελάτης δεν δικαιούται να παρεμβαίνει με οποιονδήποτε τρόπο στο περιεχόμενο, ιδίως στο περιεχόμενο, τη δομή, τη μορφή, τα γραφικά, το μηχανισμό λειτουργίας ή άλλα στοιχεία του Ηλεκτρονικού Καταστήματος.
  3. Με την τοποθέτηση Γνώμης στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα, η οποία αποτελεί έργο κατά την έννοια του νόμου της 4.2.1994 περί πνευματικής ιδιοκτησίας και συγγενικών δικαιωμάτων - ο Πελάτης παραχωρεί στον Πωλητή μη αποκλειστική και δωρεάν άδεια χρήσης των έργων αυτών από τον Πωλητή, απεριόριστη χρονικά και εδαφικά, μαζί με το δικαίωμα παραχώρησης υποάδειας, η οποία περιλαμβάνει τη διάθεση του έργου στο κοινό κατά τρόπο ώστε να μπορεί ο καθένας να έχει πρόσβαση σε αυτό σε τόπο και χρόνο που επιλέγει ο ίδιος (Διαδίκτυο). Η άδεια παραχωρείται για όλα τα πεδία εκμετάλλευσης που είναι γνωστά κατά το χρόνο της χορήγησής της, και ιδίως για τα ακόλουθα πεδία εκμετάλλευσης:
    1. στον τομέα της εγγραφής και του πολλαπλασιασμού του έργου με οποιαδήποτε τεχνική - ιδίως με εκτύπωση, ανατύπωση, μαγνητική εγγραφή, ψηφιακή τεχνική, δηλαδή με τη χρήση οποιασδήποτε τεχνικής σε οποιονδήποτε οπτικοακουστικό ή οπτικό φορέα, ιδίως σε οπτικοακουστικούς δίσκους, CD, δίσκους ηλεκτρονικών υπολογιστών, σε δίκτυο πολυμέσων, συμπεριλαμβανομένου του Διαδικτύου και των σχετικών επιγραμμικών υπηρεσιών και πολλαπλασιασμού, εγγραφής, χρήσης στο Διαδίκτυο, διαφήμισης, πολλαπλασιασμού της εγγραφής σε ηλεκτρονική μορφή στη μνήμη ηλεκτρονικών υπολογιστών και σε εσωτερικά και εξωτερικά δίκτυα,
    2. χρήση του συνόλου ή τμημάτων ή οποιουδήποτε στοιχείου του έργου, με δυνατότητα τροποποιήσεων που απορρέουν από τη φύση του συγκεκριμένου επιγραμμικού μέσου - σε όλες τις δημοσιεύσεις, ιδίως επιγραμμικές, ψηφιακές, ενημερωτικά δελτία και πληροφορίες, μόνες τους ή σε συνδυασμό με άλλα έργα ή τμήματα έργων- χρήση του συνόλου ή τμημάτων του έργου για σκοπούς προβολής και διαφήμισης, ιδίως με τη μορφή οπτικοακουστικής, ηχητικής διαφήμισης, διαφήμισης στα μέσα ενημέρωσης.
    3. στο πλαίσιο της εμπορίας του πρωτοτύπου ή των αντιτύπων στα οποία έχει αποτυπωθεί το έργο - εμπορία, δανεισμός, εκμίσθωση του πρωτοτύπου ή των αντιτύπων,
    4. στο πλαίσιο της διάδοσης του έργου με τρόπο διαφορετικό από τον προαναφερόμενο - δημόσια εκτέλεση, έκθεση, επίδειξη, αναπαραγωγή, καθώς και ραδιοτηλεοπτική μετάδοση και αναμετάδοση, καθώς και διάθεση του έργου στο κοινό κατά τρόπο που να επιτρέπει σε όλους να έχουν πρόσβαση σε αυτό σε τόπο και χρόνο που επιλέγουν οι ίδιοι,
    5. χρήση των έργων για σκοπούς προώθησης και μάρκετινγκ;
  4. η διαγραφή του Λογαριασμού από τον Πελάτη ή μιας Γνώμης σύμφωνα με το τμήμα 9 σημείο 8 δεν επηρεάζει την ισχύ της προαναφερόμενης άδειας.

§ 11. Κανόνες πώλησης στο μοντέλο συνδρομής.

  1. Ο Πωλητής μπορεί να παρέχει στον Αγοραστή ηλεκτρονική υπηρεσία με τη μορφή Συνδρομής.
  2. η χρήση της Συνδρομής επιτρέπει την κυκλική παράδοση επιλεγμένων αγαθών, σε χρονικά διαστήματα που υποδεικνύονται από τον Πελάτη, χωρίς την ανάγκη υποβολής επόμενων παραγγελιών έως ότου ολοκληρωθεί η Συνδρομή. Η πληρωμή της Συνδρομής γίνεται αποκλειστικά με τη χρήση του μηχανισμού κυκλικής πληρωμής και μόνο μέσω μίας μόνο κάρτας.
  3. Η διαγραφή μιας Κάρτας από μια Συνδρομή τερματίζει τη Συνδρομή.
  4. Οι συναλλαγές στο πλαίσιο των Επαναλαμβανόμενων Πληρωμών θα διεκπεραιώνονται μόνο κατόπιν προηγούμενης εγγραφής του Κατόχου Κάρτας στον Διαχειριστή (ή στην οντότητα μέσω της οποίας ο Διαχειριστής διεκπεραιώνει τις συναλλαγές). Η εγγραφή θα γίνεται για να πιστοποιηθεί ότι ο Πελάτης που παραγγέλνει την Κυκλική Πληρωμή είναι ο νόμιμος κάτοχος της Κάρτας που πρόκειται να χρεωθεί. Πριν από την εγγραφή της Κάρτας στην ιστοσελίδα Συναλλαγών, ο Πελάτης πρέπει να δώσει τη συγκατάθεσή του για την τακτική χρέωση με την έναρξη της υπηρεσίας Κυκλικής Πληρωμής. Η συγκατάθεση αποθηκεύεται στην υπηρεσία του Διαχειριστή.
  5. Ο Πελάτης δημιουργεί μια Συνδρομή επιλέγοντας αυτή τη μορφή αγοράς στο Έντυπο Ηλεκτρονικής Παραγγελίας. Η επιβεβαίωση της δημιουργίας της Συνδρομής αποστέλλεται αμέσως στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του Αγοραστή που έχει δηλωθεί κατά την πρώτη παραγγελία Συνδρομής.
  6. Ο Πελάτης διαχειρίζεται τη Συνδρομή μέσω του Λογαριασμού σύμφωνα με τις διαθέσιμες επιλογές.
  7. Η Συνδρομή είναι επ' αόριστον.
  8. Ο Πελάτης μπορεί να τερματίσει τη Συνδρομή ανά πάσα στιγμή. Ο τερματισμός της Συνδρομής από τον Πελάτη ισοδυναμεί με ανάκληση της συγκατάθεσής του για τις επόμενες χρεώσεις των Επαναλαμβανόμενων Πληρωμών. Σε αυτή την περίπτωση, δεν θα δημιουργηθεί περαιτέρω εντολή συνδρομής. Εάν η καταγγελία της Συνδρομής πραγματοποιηθεί μετά την ημερομηνία που αναφέρεται στο ηλεκτρονικό μήνυμα που αναφέρεται στον όρο 11, η τρέχουσα Εντολή Συνδρομής θα είναι η τελευταία που θα δημιουργηθεί.
    a). Ο τερματισμός της Συνδρομής πραγματοποιείται με την επιλογή "Τερματισμός Συνδρομής" από τον Αγοραστή στις ρυθμίσεις της σχετικής Συνδρομής, οι οποίες είναι διαθέσιμες όταν ο Πελάτης συνδέεται από τον Λογαριασμό του.
    b). Ο Αγοραστής μπορεί επίσης να καταγγείλει τη Συνδρομή στέλνοντας μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο προσωπικό του καταστήματος info@anipet.pl.
  9. Ο Έμπορος έχει το δικαίωμα να τερματίσει τη Συνδρομή, για το οποίο ο Έμπορος θα ενημερώσει τον Αγοραστή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή τηλεφωνικής επικοινωνίας τουλάχιστον 7 ημέρες νωρίτερα. Σε αυτή την περίπτωση, δεν θα αφαιρείται πίστωση από την Κάρτα και δεν θα δημιουργούνται περαιτέρω Παραγγελίες Συνδρομής.
  10. Ο Πωλητής έχει το δικαίωμα να αλλάξει τις τιμές των αγαθών κατά τη διάρκεια της συνδρομής, για την οποία ο Αγοραστής ενημερώνεται με την ηλεκτρονική αλληλογραφία που αναφέρεται στον όρο . 11.
  11. Ο Πωλητής αποστέλλει στον Αγοραστή μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σχετικά με τη δημιουργία της εντολής συνδρομής με το θέμα, την ποσότητα, την τιμή (συμπεριλαμβανομένης της αλλαγής της τιμής, εάν υπάρχει), την ημερομηνία εκτέλεσης και την ημερομηνία της προγραμματισμένης ανάληψης χρημάτων από την κάρτα - το αργότερο 3 ημέρες πριν από την ανάληψη χρημάτων από την κάρτα. Επιπλέον, ο Πωλητής ενημερώνει τον Αγοραστή για τη δυνατότητα καταγγελίας της Συνδρομής επισυνάπτοντας σύνδεσμο που οδηγεί στις ρυθμίσεις που επιτρέπουν την καταγγελία μιας συγκεκριμένης Συνδρομής από το επίπεδο του Λογαριασμού Πελάτη και την ημερομηνία μέχρι την οποία αυτή θα ισχύει. Εάν η Συνδρομή τερματιστεί μετά την ημερομηνία που αναφέρεται στο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου - η καταγγελία ισχύει για τις επόμενες παραγγελίες Συνδρομής. Αυτό σημαίνει ότι η Συνδρομή θα τερματιστεί, αλλά η τρέχουσα Παραγγελία Συνδρομής θα είναι η τελευταία που θα εκτελεστεί.
  12. Εάν η προσπάθεια χρέωσης της Κάρτας δεν είναι επιτυχής, ο Πελάτης θα ειδοποιηθεί μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ότι η πληρωμή δεν μπορεί να εισπραχθεί. Πιθανοί λόγοι που δεν είναι δυνατή η χρέωση της πληρωμής είναι: έλλειψη χρημάτων στην Κάρτα, λήξη της Κάρτας ή τεχνικά προβλήματα.
  13. Η λήξη της Κάρτας που σχετίζεται με τη Συνδρομή ή η αδυναμία έγκρισης εντολής πληρωμής για άλλους λόγους θα έχει ως αποτέλεσμα τη λήξη της Συνδρομής.
  14. Η παραγγελία συνδρομής θα διεκπεραιωθεί μόνο μετά την επιτυχή χρέωση της Κάρτας.
  15. Η καταγγελία της συνδρομής συνεπάγεται την άμεση καταγγελία της σύμβασης πώλησης αγαθών.

§ 12. Τελικές διατάξεις

  1. Οι παρόντες Όροι Χρήσης ισχύουν από την 2024.06.20.
  2. Σε περίπτωση που κάποια από τις διατάξεις των παρόντων Όρων και Προϋποθέσεων τροποποιηθεί ή ακυρωθεί με απόφαση αρμόδιας αρχής ή δικαστηρίου, οι υπόλοιπες διατάξεις παραμένουν σε ισχύ και δεσμεύουν τον Πωλητή και τον Πελάτη.
  3. Ο Πωλητής διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί τους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις. Τυχόν συμφωνίες που έχουν συναφθεί πριν από την ημερομηνία έναρξης ισχύος των νέων κανονισμών θα εφαρμοστούν με βάση τους κανονισμούς που ίσχυαν κατά την ημερομηνία σύναψης της συμφωνίας.
  4. Το εφαρμοστέο δίκαιο για την επίλυση τυχόν διαφορών που σχετίζονται με τους Όρους και Προϋποθέσεις είναι το πολωνικό δίκαιο. Οι διαφορές αυτές θα επιλύονται από το κατά τόπους αρμόδιο κοινό δικαστήριο. Ο Πελάτης που είναι Καταναλωτής μπορεί επίσης να κάνει χρήση εξωδικαστικών τρόπων χειρισμού παραπόνων και διεκδίκησης απαιτήσεων. Όλες οι πληροφορίες σχετικά με τους εξωδικαστικούς τρόπους αντιμετώπισης καταγγελιών και διεκδίκησης αξιώσεων είναι διαθέσιμες στον δικτυακό τόπο της Υπηρεσίας Ανταγωνισμού και Προστασίας Καταναλωτών στη διεύθυνση: www.uokik.gov.pl. Ταυτόχρονα, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι οι εν λόγω διαδικασίες έχουν εθελοντικό χαρακτήρα και πρέπει να συμφωνούν και τα δύο μέρη.
  5. Σύμφωνα με τον κανονισμό (ΕΕ) αριθ. 524/2013 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 21ης Μαΐου 2013, σας ενημερώνουμε ότι η πλατφόρμα για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών μεταξύ καταναλωτών και εμπόρων σε επίπεδο ΕΕ (πλατφόρμα ODR) είναι διαθέσιμη στη διεύθυνση http://ec.europa.eu/consumers/odr. Η πλατφόρμα ODR είναι ένας δικτυακός τόπος μιας στάσης για τους καταναλωτές και τους εμπόρους που επιδιώκουν την εξωδικαστική επίλυση μιας διαφοράς σχετικά με συμβατικές υποχρεώσεις που απορρέουν από σύμβαση πώλησης ή παροχής υπηρεσιών μέσω του διαδικτύου.

§ 13. Παράρτημα 1 - Πληροφορίες σχετικά με την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης

  1. Έχετε δικαίωμα υπαναχώρησης υπό τους ακόλουθους όρους για τον Καταναλωτή και τον Ατομικό Επιχειρηματία.
    Έχετε το δικαίωμα να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση εντός 14 ημερών χωρίς να δώσετε καμία αιτιολογία. Η προθεσμία υπαναχώρησης λήγει μετά από 14 ημέρες:
    1. σε περίπτωση σύμβασης πώλησης, από την ημέρα κατά την οποία αναλαμβάνετε την κατοχή των αγαθών ή κατά την οποία ένα τρίτο μέρος που δεν είναι ο μεταφορέας και το οποίο υποδεικνύεται από εσάς αναλαμβάνει την κατοχή των αγαθών;
    2. σε περίπτωση σύμβασης που περιλαμβάνει την υποχρέωση μεταβίβασης της κυριότητας διαφόρων αντικειμένων που παραδίδονται χωριστά από την ημέρα κατά την οποία αποκτάτε την κυριότητα του τελευταίου αντικειμένου ή κατά την οποία αποκτά την κυριότητα του τελευταίου αντικειμένου τρίτος εκτός του μεταφορέα και υποδεικνυόμενος από εσάς;
    3. σε περίπτωση σύμβασης που προβλέπει τη μεταβίβαση της κυριότητας αντικειμένων που παραδίδονται σε δόσεις ή μέρη, από την ημέρα κατά την οποία αποκτάτε την κυριότητα της τελευταίας δόσης ή του τελευταίου μέρους ή κατά την οποία αποκτά την κυριότητα της τελευταίας δόσης ή του τελευταίου μέρους τρίτος, εκτός του μεταφορέα και υποδεικνυόμενος από εσάς;
    4. στην περίπτωση συμβάσεων τακτικής παράδοσης αγαθών, για καθορισμένο χρονικό διάστημα από την ημέρα κατά την οποία αποκτάτε την κυριότητα του πρώτου αγαθού ή κατά την οποία αποκτά την κυριότητα του πρώτου αγαθού τρίτος που δεν είναι ο μεταφορέας και έχει υποδειχθεί από εσάς;
    5. στην περίπτωση συμβάσεων παροχής υπηρεσιών ή ψηφιακού περιεχομένου που δεν παρέχεται σε υλικό μέσο, από την ημέρα σύναψης της σύμβασης.
  2. Για να ασκήσετε το δικαίωμά σας υπαναχώρησης, πρέπει να μας ενημερώσετε, δηλαδή: KRG Group Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Mariana Domagały 31D/3, 30-741 Kraków, tel 533558475, info@anipet.pl για την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση με σαφή δήλωση (για παράδειγμα, με επιστολή που αποστέλλεται ταχυδρομικώς, με φαξ ή με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο).
  3. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το υπόδειγμα του εντύπου απόσυρσης, αλλά αυτό δεν είναι υποχρεωτικό.
  4. Μπορείτε επίσης να συμπληρώσετε το Ηλεκτρονικό Έντυπο Επιστροφής που είναι διαθέσιμο στον ιστότοπο του Ηλεκτρονικού Καταστήματος: https://anipet.gr/el/returns-open.html. Εάν χρησιμοποιήσετε αυτή την επιλογή, θα σας αποστείλουμε χωρίς καθυστέρηση βεβαίωση παραλαβής της ειδοποίησής σας για την υπαναχώρησή σας σε σταθερό μέσο.
  5. Για να τηρήσετε την προθεσμία υπαναχώρησης, αρκεί να στείλετε την ανακοίνωσή σας σχετικά με την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης πριν από τη λήξη της προθεσμίας υπαναχώρησης.
  6. Σε περίπτωση υπαναχώρησης από την παρούσα σύμβαση, θα σας επιστρέψουμε όλες τις πληρωμές που λάβαμε από εσάς, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων παράδοσης των αγαθών (με εξαίρεση τα πρόσθετα έξοδα που προκύπτουν από την επιλογή από εσάς άλλου τύπου παράδοσης από τον φθηνότερο τύπο τυποποιημένης παράδοσης που προσφέρουμε), χωρίς καθυστέρηση και σε κάθε περίπτωση το αργότερο εντός 14 ημερών από την ημέρα κατά την οποία ενημερωθήκαμε για την απόφασή σας να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης από την παρούσα σύμβαση. Θα επιστρέψουμε την πληρωμή χρησιμοποιώντας το ίδιο μέσο πληρωμής που χρησιμοποιήσατε στην αρχική συναλλαγή, εκτός εάν έχετε συμφωνήσει ρητά διαφορετικά.
  7. Στην περίπτωση συμβάσεων που περιλαμβάνουν τη μεταβίβαση της κυριότητας ενός αντικειμένου, όπου δεν έχουμε προσφερθεί να παραλάβουμε το αντικείμενο σε περίπτωση υπαναχώρησης - θα παρακρατήσουμε την επιστροφή των χρημάτων έως ότου παραλάβουμε το αντικείμενο ή έως ότου μας προσκομίσετε αποδείξεις για την επιστροφή του, όποιο από τα δύο συμβεί πρώτο.
  8. Παρακαλούμε στείλτε το επιστρεφόμενο προϊόν στη διεύθυνση: KRG Group Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Mariana Domagały 31D/3, 30-741 Kraków αμέσως και σε κάθε περίπτωση όχι αργότερα από 14 ημέρες από την ημέρα κατά την οποία μας ενημερώσατε για την υπαναχώρησή σας από την παρούσα σύμβαση. Η προθεσμία τηρείται εάν στείλετε πίσω το αντικείμενο πριν από τη λήξη της προθεσμίας των 14 ημερών. Θα πρέπει να αναλάβετε τα άμεσα έξοδα επιστροφής του αντικειμένου.
  9. λόγω του βάρους και των διαστάσεων των αγαθών, σε περίπτωση υπαναχώρησης από τη σύμβαση - η επιστροφή των αγαθών μπορεί να συνεπάγεται υψηλότερο κόστος από την κανονική ταχυδρομική παράδοση. Εάν επιθυμείτε να χρησιμοποιήσετε τις υπηρεσίες εταιρειών ταχυμεταφορών, ενδέχεται να είναι απαραίτητη η αποστολή της αποστολής σε παλέτα, η οποία είναι ακριβότερη από τη συνήθη ταχυδρομική παράδοση.

§ 14. Παράρτημα 2 - Υπόδειγμα εντύπου ανάκλησης

pixelpixel